HTML

Eva - Karesz US Trip

San Diegotól Baltimore-ig és még azon is túl... 2009. július 18. - december 5.

Friss topikok

Linkblog

Budapest - Genf - 2009. júl. 18. szombat

2009.07.22. 21:45 Eva Borsos

English version is below...

A nagy kaland kezdete…

A gépünk csak este fél 9-kor indult, így volt időnk összecsomagolni. Legalábbis azt gondoltuk, hogy ügyesen összecsomagoltunk. A reptéren, amikor a legnagyobb és legnehezebb bőröndöt kiemeltük a taxiból, éreztük, hogy ez nemhogy Washingtonig, de a becsekkolásig, sem fog kitartani. Egy gyors átpakolás a 6 bőrönd között a reptéri padokon, és már indulhattunk is.

Este 10.30-ra érkeztünk Genfbe. Ennek azért örültünk nagyon, mert a tavalyi svájci körútból pont ez a rész maradt ki. Svájc még mindig lenyűgöző! Az érkezési terminálban egy automata vár minket, amiből egy ingyenes „BKV” jegyet kaptunk, hogy ne kelljen taxizni, majd a szállodában mindenkinek kiállítanak egy városi bérletet tartózkodása idejére. Így még éjszaka bejártuk az óvárost, igazi szombat esti party hangulat volt. Az óváros egy nagyobbacska domb tetején van, mindjárt a genfi tó partján. Végül leereszkedtünk a tóhoz és megtaláltuk a helyet, ahol Sissit ledöfte a merénylő, miközben hajóra akart szállni (1898). Végül kipróbáltuk az éjszakai tömegközlekedést is, (óramű pontosságú). Karesz ekkor már második napja nem aludt, úgyhogy éjjel fél 2-kor végre eljött ennek az ideje is az ETAP hotelben. A fényképezőgépet persze otthon felejtettük, de betettem egy képeslapot helyette - alábbi linkre kattintva.

18th July 2009 Saturday Budapest -Geneva
The beginning of the great adventure…

Our trip has just started – after surviving a big thunder storm in Budapest on the way to the airport, we have realized one of our suitcases is not firm enough to hold all the heavy things we tried to put in. So we needed to repack on the benches of the airport. Great start:-)

We got to Geneva by 10.30 pm. We were happy to take this flight so we can spend a night here, since this was the area we could not include in our Swiss trip last year. So once we arrived, as a courtesy of Swiss airline we got a free public transport ticket for our entire stay. This way we could run in to old town and get a taste of the Geneva Saturday night! It was really pleasant and by accident we also discovered the place where Empress Sissi was assassinated upon she wanted to embark her boat. Since my husband Karesz was busy working all night the day before around 1.30 am finally we got “home” to the local ETAP Hotel. Obviously we forgot our camera in the hotel, so here is a postcard:-)

Szólj hozzá!

Címkék: usa genf

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.