HTML

Eva - Karesz US Trip

San Diegotól Baltimore-ig és még azon is túl... 2009. július 18. - december 5.

Friss topikok

Linkblog

Genf - Washington - 2009. júl. 19. vasárnap

2009.07.23. 06:55 Eva Borsos

English version is below...

A gépünk Washinton felé 12.00-kor indult – bár jó korán kint voltunk végül mégis mi szálltunk be utoljára és persze mi ültünk a leghátsó 37.(!) sorban. Az út 10 órás volt láttuk felülről a Doveri szorost átrepültünk Skócia, Írország, Izland és Grönland közelében. Amikor Grönland legdélebbi csúcsa felett repültünk egy pillanatra „kitisztult az idő” - fotó lentebb (hát ennyi látszott:-). Végül a nagy tavak közül gyönyörűen látszott az Ontario is.

Helyi idő szerint 15.30-kor szálltunk le a Washingtoni Dulles Reptéren. A legviccesebb a busz volt, amivel átvittek minket a „történelmi főépületbe”. A busz elején közepén ült a sofőr az „orr” két oldalán szálltak be az utasok. Belülről egy plafonig beszőnyegezett terembe jutottunk. Egy kicsit futurisztikus látvány volt a 70-es évek designjával. A busz kb. 1 emelet magasságban megy – tud le- és felemelkedni, hogy pontosan tudjon illeszkedni a kapukhoz. Egy fotó van erről is csatolva.

A reptéren nagyon jó érzés volt, hogy Enikő várt minket (vendéglátóinkat csak a keresztnevükkel fogom szerepeltetni, nehogy megrohanják őket a tömegek a mi példánkból kiindulva:-) Enikő a kongresszusi könyvtárban dolgozott, mostanság pedig különböző magyar egyetemeken tanít egy-egy félévet.
Szóval felpakolt minket az összes bőröndünkkel és Washington egy gyönyörű zöld részén lévő 22. emeleti lakásába fuvarozott. Rajtunk kívül még 3 magyar családtag is Nála nyaralt így nagyon kellemes vacsorát csaptunk és nagyon jót beszélgettünk. Így zárult ez a meglehetősen hosszú nap.

19th July 2009 Sunday Geneva – Washington D.C.
Our flight left for Washington D.C. at 12.00. Although we were on the airport early somehow we ended up getting on the flight as the very last people and of course our seats were in the last row:-)
The flight took 10 hours and we could clearly see Dover and some parts of Scotland, Greenland (picture below - sorry this was the visibility:-) and also the Ontario Lake. I am sure you are all familiar with Washington Dulles Airport shuttle buses – which looks like a space vehicle from the 70’s. For us it was real fun to see them driving us around on gigantic wheels.
Once we got our luggage it was a great feeling that a friend Enikő waited for us outside. She used to work for the Congress Library and recently she is lecturing for different Hungarian Universities. She had 3 other Hungarian visitors in her beautiful condo, so we had a great dinner and great cheat at the end of this long day.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.