HTML

Eva - Karesz US Trip

San Diegotól Baltimore-ig és még azon is túl... 2009. július 18. - december 5.

Friss topikok

Linkblog

Niagara - Maryland – 2009. aug. 18. kedd

2009.08.21. 17:26 Eva Borsos

English version is below…

A mai napon 650 km-t kell még vezetnünk, New York, Pennsylvania és Maryland állam érintésével. Egyetlen rövid megállóval Pennsylvania állam fővárosában Harrisburgban. Estére megérkezünk Columbia városába (Baltimore és Washington között), ahol Anita és családja (Karesz kollégája) lát minket vendégül néhány éjszakára. A 32 nap utazás után kezdődnek a hétköznapok, Karesz holnaptól már dolgozik.
Az elmúlt 25 nap alatt vezettünk (többségében Karesz) kb. 11.000 km-t. Eddig utunkon 4 éjszakát sátoroztunk, 13 éjszakát töltöttünk motelekben és 14 éjszakát vendégeskedtünk. Köszönjük mindenkinek, aki befogadott minket, nélkülük nem lett volta ilyen érdekes az utunk.
Összesen 19 államot érintettünk, 9 nemzeti parkot és megszámlálhatatlan állami parkot, tájvédelmi körzetet (National Forest) és nemzeti emlékhelyet néztünk meg.
Örülünk, hogy sokan velünk utaztatok eddig, és ezután se adjátok fel! Lehet, hogy kicsit ritkulnak a beszámolók, de a következő napokban megnézzük Washintont és Baltimore-t először és a hét végén máris útnak indulunk New Yorkba, úgyhogy érdemes néha ránézni a blogra.

Niagara Falls - Maryland 18th August 2009, Tuesday

Today we still have 400 miles to drive through New York, Pennsylvania (with a short stop in the capitol Harrisburg) and Maryland State, until we reach Columbia, where a colleague of Karesz – Anita and her family will host us for a few nights. After being on the road for 32 days we need to get back to normal and actually Karesz will start to work tomorrow.
In the last 25 days we drove about 6800 miles. We camped for 4 nights, stayed in motels 13 nights and have been hosted by someone for 14 nights. We would like to thank to all of you who welcomed us any way along our trip, this really enriched the whole experience.
We visited 19 states so far, 9 National Parks and countless state parks, national forest and national monuments.
We are so happy many of you followed our journey so far. Please do not give up yet, we might not put up something every day, but this week we will have our first visit to Washington DC and to Baltimore and for the weekend, we are heading to New York City. So keep on reading and travelling with us:- )

Harrisburg

Szólj hozzá!

Címkék: harrisburg maryland

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.